CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Jumaat, 1 April 2011

Bantu dengan doa...

Aku terbaca dalam blog K Jee tentang Yasmin Damia. Seorang bayi yang baru berumur 2 minggu yang mengalami komplikasi pernafasan... Aku betul-betul tak mampu membaca luahan hati ibunya yang terpaksa berulang-alik dari Langkawi ke Alor Setar setiap hari demi bayinya...... kerana aku pernah melalui kegetiran hati dan kesanggupan berbuat apa jua untuk anak aku sendiri...

Gambar ini hanyalah sekadar hiasa semata-mata.. Kegetiran kami suami isteri menjaga Along semasa bayi tak dapat aku pastekan di sini kerana gambar ada, tanpa scanner!

Anak-anakku amat beruntung kerana mereka sering mendapat rawatan yang terbaik dalam keadaan yang sangat selesa. Tiada peraturan yang ketat bagi kami yang ingin menjaga atau melawatnya bila-bila masa sahaja. Mereka sentiasa mendapat rawatan dari pakar-pakar yang bertauliah.. Mereka sering mendapat ubat-ubatan yang terbaik di pasaran.... Terima kasih kepada majikan Hubby Baby yang menjaga kebajikan kami selama ini...

Mudah-mudahan Allah melindungi Yasmin dan keluarganya.. Moga ibu dan ayahnya diberikan kekuatan dalam menghadapi dugaan Allah. 

0 comments:

Catat Ulasan