CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Ahad, 3 April 2011

Tudung Lemnet

Tiap kali bila aku minta tudung botol kicap untuk disimpan, dia mesti sebut 'lemnet'. Bila aku tanya "apa benda lemnet tu?" dia gelakkan aku.... huhuhu.. bukannya nak terangkan menda alah tu sebaliknya dia gelak gegau-gegau lak! At the end, dia kata "Budak town.. tak cakap Melayu memang cam tu.."

Bila aku ajak main batu serembat, dia kata "Jom, kita lawan tudung lemnet"... Terpinga-pinga kejap dibuatnya...Tak pernah tahu apa itu tudung lemnet!

Hanya beberapa tahun yang lepas, baru aku tahu apa itu tudung lemnet!


Cheh! Tudung botol rupanya! ingatkan apa la....

Camne nak main tudung lemnet? Senang aje.. Cari tudung lemnet ni sampai cukup 5 biji.. Lepas tu main le macam main batu serembat!

1 comments:

NUR

haha...yan pun baru tahu namenye..hahaha

Catat Ulasan