CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤

Isnin, 4 April 2011

Anuar Punya Pasal!

Kenapa aku eager sangat nak tonton ABP BH 2010 kali ni????
Sebabnya.. penyebab yang buat Hubby Baby jeling kat aku yang macam taksub menghayati alunannya sepanjang lima minit
Owh! Mata anda tidak berbohong.. Memang itulah Anuar Zain menyanyi kat dalam TV Philips gedabak di hall rumah aku! Biar camne rupanya, Sedetik Lebih sangat menusuk kalbu ku...

Aduhh... Hubby Baby kekal menjeling.. sampai ke akhirnya...
Aku tak ralat dia tak menang sebab dia ada peminat yang besar jumlahnya.. Ramai lagi penyanyi yang hebat suaranya tapi jarang dapat pengiktirafan...
Tapi, aku puas hati sebab dapat tonton Anuar Zain dengan Sedetik Lebih malam tadi... Walaupun aku tak dapat BBM dari Anuar Zain cam adik aku dapat dari Lisa Surihani sebaik memenangi kategorinya.. sorry..x hengat lak kategorinya.. tapi sebenarnya "Semua adalah pemenang. Tiada pengalah" hehehehehe...

2 comments:

cik aletheea :

auw....
i pun suke dengan annuar....
hehehehhehehehe

Cool Lean

Biau orang cakap apa pun.. his voice is one in a million! kan..kan..kan....

Catat Ulasan