CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Khamis, 28 April 2011

Tak Perlu Bicara Apa

Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku Ku tahu kekuranganku

Kau dan aku adalah manusia
Kau dan aku adalah hamba Allah
Kau dan aku adalah makhluk yang tidak sempurna
Kau dan aku bukanlah makhluk asing dari Pluto
Kau dan aku bukanlah tenggiling yang semakin pupus...

Kau dan aku masih bernafas
Kau dan aku masih normal
Kau dan aku masih ada gerak rasa
Kau dan aku masih ada gerak hati
Kau dan aku masih ada gerak nafsu

Setiap makhluk ada kekurangannya
Setiap makhluk ada kelebihannya
Setiap makhluk ada kehendaknya
Setiap makhluk ada kemahuannya
Setiap makhluk ada keinginannya

Sesekali kita perlu cermin diri sendiri
Sesekali kita perlu dicerminkan diri
Sesekali kita perlu memantulkan diri
Sesekali kita perlu dipantulkan orang
Sesekali kita mahu diam dan difahami

Kau dan aku kata kita amat faham
Kau dan aku kata kita amat kenal
Kau dan aku kata kita amat tahu
Kau dan aku kata kita amat maklum
Benarkah begitu?

Walaupun begitu
Ku tahu kekuranganku
Kerana ku sedar
Aku hanyalah manusia
Yang hanya menumpang
Yang hanya bergantung
Yang hanya berharap
DAN KU TAHU KEKURANGANKU...

0 comments:

Catat Ulasan