CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Isnin, 3 Januari 2011

KEMBALILAH KAU......

Plannya pukul 10.30 pagi dah kena bertolak hantar Along balik asrama ..Sebenaunya, tu arahan yg tertulis dalam surat dari sekolah dia untuk students yg dok Kuantan, Pekan & Rompin......TApi, jam tu jugak Hubby Baby diperlukan di kilangnya untuk sign permit merah (ni kira cam permit untuk buat kerja-kerja berisiko la).
So, kami pun menunggu le sambil dak Along masukkan barang2nya ke dalam kereta...11.15am, kami bertolak ...Dalam perjalanan, aku titipkan pesanan penaja buatnya... Berbakul-bakul iklannya! 
dan......

dan lagi......
dannnnnn lagiiiiii.....
& finally....
EAT RIGHT!

Finally........

Aku pi masuk bilik Along, entah berapa kali ntah....Pusing-pusing, masuk lagi bilik dia..Cam kosong benau bilik tu walaupun hakikatnya.... 
bersepah, semak, & macam kena langgar garuda!Seinci pun aku tak kemas lagi...Biasanya aku biaukan aje sebagaimana asal dia tinggalkan..seminggu ke..dua minggu ke..suka ati aku le.... selagi aku rasa hati lom tenang, selama itu le aku biaukan aje...Huhuhuuu.....

PAgi semalam......

PAgi ini...............

0 comments:

Catat Ulasan