CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤

Jumaat, 21 Januari 2011

Makmum Kat Mana ek?


Pertama kali aku berjemaah dengan suami dirumah, aku terasa malu kerana aku tidak tahu dimana sepatutnya makmum muslimah sepatutnya berdiri....  Zaman itu, internet baru diperkenalkan di Malaysia dan tiada capaian yang mudah sebagaimana sekarang..Jika ingin mencari ilmu pun melalui buku-buku ataupun bertanya kepada yang lebih memahami bab-bab agama.. Kalau tak pun, "Yang, tolong bentangkan sejadah sementara Olyn pakai telekung ni" .. Masa itu, zaman jahiliyahku, nak mengaku malu la pulak... Ish! Malu pada manusia tp x malu pada Allah pun. Tapi, itu masa tu.. Sekarang, dah berubah dah... (^-^) 


Mudah-mudahan panduan yg ada ini, membantu semua yang singgah di blog ini. Ilmu yang ada,kita kongsi bersama. Insyaallah ada keberkatannya....

0 comments:

Catat Ulasan