CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Selasa, 4 Januari 2011

Antara Kesukaan...

Pagi ni, meriah anak-anak & Hubby BAby... Sebab.....Aku sediakan ......
Sausage pansa ni adalah sarapan yang paling berat boleh mereka terima di awal pagi... KAlau aku sediakan nasi lemak, sahih, aku sorang je yang makan.... So, nak buat apa bersusah payah jika tidak digemari ramai, kan????
Suka nau dia buat huruf V ni!
Minah ni memang suka! Dia suka extra cheese & letak sikit tomato sauce.. Kalau iceberg salad ni takde dan aku ganti dengan kubis biasa, dia buang aje sayurnya nanti... So, iceberg mesti sentiasa ada stock...

Awek cun ni plak tak berapa gemar dgn cheese banyak-banyak ni.. Dia ni ada lain sikit dari Along dan Faeiqah... Dia suka sausage panas yg plain saja.. no salad, no tomato sauce & no cheese..Tp aku terlupa plak.. Sudahnya, Addeen yang peghabihkan breakfast dia ni (cheesenya dia kumpulkan dan suapkan umminya...)dan aku gantikan dengan a plain hot sausage..


Nyum! Nyum!


Hubby BAby ni... suka sangat suh aku snap pose maut macam ni! Along banyak ikut cara Abahnya... Semuanya dia suka extra! Kalau cheese, memang dia hantu cheese! Dari kecik dulu dah terserlah kehantuannya itu! Bezanya, Abahnya cukup dengan satu sausage panas sahaja.. Tapi Along... boleh makan dua atau tiga!bergantung kepada stok...hehehehehehe...

Aku teringin jugak sebenarnya nak sediakan breakfast yang berat seperti nasi lemak, mee goreng, bee hoon goreng, nasi goreng dan lain-lain yang sewaktu dengannya tapi.. xde sambutan lak kang... PAling awal ada permintaan pada breakfast macam tu ialah jam 9 pagi... Mmm.. By the time nak habiskan, aku dah ready nak masak lunch dah!
Huhuhuu.. Ntah berapa banyak buku dah yg ada kesan sos sbb dak Faeiqah ni  macam tak leh jauh langsung dengan buku! LAyannnn....

0 comments:

Catat Ulasan