CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Isnin, 10 Januari 2011

Dinner For Today??


Hubby Baby: Yang.. Malam ni kita nak makan apa?
Aku: Abang nak makan apa?
Hubby Baby: Kita buat sandwich nak?
Addeen (out of nowhere menyampuk): Kita buat sandwich macam pagi tadi nak? Yang ada macam hotdog tapi nipis-nipis je tu..(merujuk kepada sliced chicken sandwich pieces). Addeen kan suka yang itu...

Hubby BAby: Kita buat sandwich sardin nak?

Dan dia terus berlalu pergi ke dapur sementara aku masih dok ngadap lappy ni...

Aku terbau sesuatu yang harumm.. Bangun & ke dapur...
Biasanya aku akan sapukan butter dulu tapi....Tanpa butter, Hubby Baby terus letak cheese sekeping....

Ni sebelum aku hulurkan kepingan cheese pada dia.. Sian dia terpaksa potong2 cheese dia...

Ni le hasilnya... Dia x mau guna sandwich maker yg dah umur 18 tahun tu.. Dia nak guna yg dah 4 tahun dok dlm kotak...

Thanks Yang for making soft sandwiches, instead of the crispy ones.. Sian org yg x boleh cabut gigi ni...

0 comments:

Catat Ulasan