CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Sabtu, 22 Januari 2011

Tepek?!??!?!?!?!

Alamak! Sakit mata! Tengah kemas-kemas katil anak2 daraku, nampak pulak ada kertas yang herot-berot ditepek kat dinding bawah rak buku diaorang.. Memang sakit mata dari jauh!..
Alamak! Mata aku rosak ke apa ni?? Chis! Tak ngaku rabun jauh dah berpuluh tahun!
Aku pun pergi dekat.... La.... memotivasi diri sendiri rupanya dak Faeiqah ni... Alhamdullillah...
Akur teringat, aku dulu macam ni jugak.. Aku tulis cantik-cantik atas kertas dan aku masukkan dlm alas meja plastik meja aku dalam kelas. Kat tepi katil, aku ada jugak tepek kertas typing bertulis kata-kata semangat buat diri sendiri.
Tapi kenapa 7A?Sebab..kan FAeiqah sekolah cina... So, dia ada two extra papers, i.e. BAhasa Cina Kertas 1 dan Kertas 2. Sama aje macam BM..satu objective dan satu lagi essay... Tu yang dia tunggang-terbalik tiap kali dia buat karangan dalam Bahasa Cina tu...

Mudah-mudahan FAeiqah akan berjaya mencapai targetnya ni.. Nanti kita beli lagi buku-buku tambahan ye.. Kita sendatkan lagi rak-rak buku yang dah terlebih-lebih buku tu ye.. Dah berpuluh kali sedekah buku dan jual buku tapi rak2 tu semua tetap sendat!!!
Ummi dengan Abah sentiasa support kakak, serta doa kami sentiasa tak putus untuk keempat-empat sekali!

0 comments:

Catat Ulasan