CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Khamis, 17 Februari 2011

Peperiksaan Awam 2011

Fuh! Tahun ni memang mencabar buat kami sekeluarga..
Siapa kami sekeluarga??
Kami sekeluarga dalam rangkuman yang besau..
Ramai yang akan ambil peperiksaan awam tahun ni..

UPSR @ 13-15 Sept. 2011:

  1. Nurul Faeiqah @ anak aku
  2. Nur Sabrina @ Anak buah aku@ Anak dak Ida
  3. Sollehah Aqeelah @ Anak buah aku gak @ Anak K Ogy
PMR @ 4-6 & 11-12 Oktober 2011:
  1. Amirul Rashid @Anak buah aku @ Anak K Oza
  2. Nur Jannah @Adik sepupu aku @ Anak Busu Intan
SPM @ Bertulis~14 November -14 December 2011 
  1. Muhammad Nur Firdaus @ Along
Ada lagi anak2 buah sebelah arwah Ayah yang akan ambik exam ni tp aku tak tahu nama masing2...huhuhuuTapi aku rasa yang paling berdebar ialah Ibu aku.. Sebab hampir separuh daripada cucunya (12 orang aje....setakat ni..) adalah calon2 peperiksaan awam. Dan Along sebagai cucu sulongnya akan dok SPM plak!

Harapan aku, mereka yang bakal menduduki Peperiksaan Awam ni sudah mula mempersiapkan diri dengan doa dan usaha kepadaNya.. Mak-mak dan ayah-ayah pulak, jgn lupa berikan sokongan moral dan material yg diperlukan mereka.. Rajin-rajinlah berdoa tanpa mengenal masa, dirikan solat hajat..tanpa ditinggalkan rutin wajib kita... Dan yang akan duduki Ujian Penilaian Kelas KAFA juga, jgn dilekehkan exam ni ye... Ni ujian yang bantu kita dalam ilmu Al-Quran.. Ilmu inilah yang bakal kita bawa kemudian hari...

0 comments:

Catat Ulasan