CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Selasa, 1 Februari 2011

Squash & Him

28 hb Januari, 2010, Along ada squash tounament.... 


It's a 3 days tournament... JAm 2.15 pm, aku jemput dia di Terminal Bas Makmur.. ingat nak bawak dia balik rumah, mandi2 dan rehat sebab dia baru sampai dari Pekan dengan bas Bee Huat. Sebaliknya, dia kata nak terus ke squash court di Teluk Cempedak. 

Di dalam kereta, kami nikmati makan tengahari... Aku dah standby makanan dalam kereta awal-awal lagi...mana la tahu kalau dia kata tak mahu balik rumah dulu...hehehehe... Tepat jangkaanku...

1st game, dia lawan dgn sorang Pahang player.... Ahmad Firdaus VS Muhammad Nur Firdaus.. Along kalah tapi bukan kalah straight set . 1-2 matanya... 

2nd game dia main dengan ntah budak mana ntah.... Mohd Khairuddin namanya.. Tension aku tengok! Kenapa? Sebab Along main main-main aje.. Dok memainkan budak tu.. Since ni Open tournament, sesapa pun boleh masuk. So, M.K. ni mungkin saja-saja aje nak main.. Diaorang lawan tak sampai 10 minit , termasuk waktu rehat... Bak kata Along, "Fuh! Dasyat peluh Along!" Tu riak le tu..sebab setitik peluh pun tak keluar!

Dalam perjalanan balik rumah, Along dok ngejust nak dapatkan eye-ware sendiri.. "Kalau dapat racquet sendiri pun ok gak.." kata dia...
Aku tanya, "berapa racquet dan eye-ware?"
"Eye-ware dalam 70. Racquet 150 inggit je , Mi.." kata dia...
Aku diam.... Aku teringat..masa aku belajar dulu, sanggup ikat perut sebab nak beli racket badminton rege RM350! Tapi dia ni, dok ngejust aje...

Tak apa.. Balik rumah, kita bincang! Kena bincang dengan Big Boss dulu.. KAlau tak, duit aku lak yang terbang....hehehehe


#Bersambung....

0 comments:

Catat Ulasan