CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Ahad, 6 Februari 2011

Eve of CNY 2011

Sehari sebelum Raya Cina, aku lebih bz dari org cina!
Siapkan 3kg gula untuk air gula..
Make sure semua orang akan ada tempat tido..
Pi soffing barang2 nak buat cake, masak-masak, picnic-picnic dan bbq-bbq nanti dengan rakyat yang nak berjimba-jimba kat Kuantan .....
Almaklumlah.... the Starfruiters nak datang ghumah... Siap ada request lagi!
Biasa le diaorg ni...Kalau dgn aku, mesti ada request!
TAmbahan pulak, ada org yg sambut birthdaynya on CNY this year...
MIL, SIL, BIL nerphews, nieces, and my 11 grandkids semua mau bersesak-sesak kat umah corner ni...
NAnti aku story...
Terkujat kejap sbb br dapat berita yg nenek sedara baru meninggalkan dunia ni....Al-Fatihah buat Nek Chik:(
Ops! Bukan Nek Chik Olyn tau tapi ni Nek Chik Bukit BAru, Melaka.... adik arwah Mak Aku..
Ops! Bukan juga Mak meaning Mak aku.. Mak tu ialah arwah nenek aku.. My Mom is Ibu :))
*Miss my Ibu so much! Ibu pi Langkawi, x ingat anak dia yg kememeh ni kat Kuantan!

0 comments:

Catat Ulasan