CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤

Jumaat, 18 Februari 2011

Bila Nafsu Memuncak!

Kesiannya dia....

HB: Yang, TV kita ni dah berapa tahun ek?
BB: Dah 12 tahun dah. Kenapa?
HB: Tahun lepas, 11 tahun, tahun sebelum tu 10 tahun.. dah tua dah TV kita ni ek....
BB: Dah tua pun tapi elok lagi.. Leh tengok idung Anuar Zain pun dah ok.. (menjeling pd HB sbb smells something fishy )
HB: Kalau kita letak full HD yang kita tengok ari tu, ok tak?
BB: (sambil tersengeh) Dah agak dah....
HB: Dapat bonus ni kita beli, ok tak?
BB: Tak bole..tak bole.. Jangan membazir..  TV kita elok sesangat lagi. Dulu kita beli 2 ribu tau! Sesedap aje nak ganti dengan yang lain!
HB: Full HD ni gambau dia cantik.....
BB: Duit dia lagi cantik! Tak payah le , Yang.. TV depan ngan TV dapo tu elok lagi... NAk buat apa membazir?
HB: Betul ke tak nak? 
Sebenaunya, HB nak serkap aku le tu... Hehehehe...
BB: Tak yah le.. Kalau utang rumah dah abis bayau, Along dah kerja, baru kita ganti 50 enchi full HD ok tak?
HB: Huhuhuu.. Tu bila tahun tu , Yang???Dah pencen le kot gamaknya!
BB: Dah pencen le bagus beli tv gitu. Mata pun dah rabun.. hehehehe
Dah 2 tahun dia sebut-sebut. Kesian...
Tapi aku tak mahu beli bukan sebab keperluan.. 
Tv ada 2 bijik kat umah..nak buat apa beli lagi?
Daripada beli TV lagi satu, baik belikan Mak kat kampung peti ais yang baru, yang lagi besau!

Sorry, Yang.. Nafsumu terpaksa ku tepis sekuat-kuatnya!
Kita tatap le Philips 29 enchi yg gedabak tu sehingga ke nafasnya yang terakhir... :))

0 comments:

Catat Ulasan