CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Rabu, 23 Mac 2011

♫*♥*♫ Sedetik Lebih ♫*♥*♫





Aku suka dengar lagu-lagu yang Anuar Zain nyanyi...
Masa sekolah dulu aku tak minat pun..
Tapi lepas dia buat comeback, dengar suara dah jadi terminat pulak..
Hubby Baby pun tahu.. Anak-anak pun tahu..
So, kalau video clip dia keluar kat Tv, semua akan biarkan aku tonton..
Kalau lagu dia keluar kat radio, semua akan diam..
Kalau gambar dia keluar dalam majalah atau suratkhabar, semua akan tunjuk kat aku..
Tapi aku taklah fanatic cam zaman sekolah dulu..
Gambar Syed Sobrie bertepek-tepek kat file! 
Anyway... aku nak share kata-kata yang Anuar alunkan dalam filem Hikayat Merong Mahawangsa..



Sedetik Lebih

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...




0 comments:

Catat Ulasan