CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Selasa, 22 Mac 2011

Anak ...

Setiap kali aku baca blog Elis mesti airmata mengalir...

Setiap kali membaca isi hati seorang ibu yang menanti dengan penuh harap akan anaknya dapat didakap semula....
aku hiba.. aku sebak..

Aku sendiri, 
bila anak jauh dari aku, tak lena aku dibuatnya...
bila anak tidak didepan mata, aku terbayang-bayang akan dia..
bila waktu makan, aku ternampak-nampak dia duduk di kerusinya makan bersama kami....

Inikan pula Elis yang sudah 2 tahun tak melihat kelibat anaknya..
Sudah 2 tahun dia tak dapat tatap wajah anaknya...
Dah 2 tahun dia tak dapat peluk anaknya..
Cukup 2 tahun dia tak dapat dengar berbicara...

Luluh hati ini..Berat mata aku yang membaca dan melihat keadaan Elis melalui kata-kata di blognya, berat lagi bahunya yang memikul kedukaan itu.. 

Aku berdoa supaya hati bekas suaminya berdetik untuk bawa Ferris berjumpa dengan Ummienya... 
Aku berdoa semoga Elis akan terus tabah dan tidak berputus asa walau berapa lama pun masa yang diperlukan mudah-mudahan waktunya akan sampai tak lama lagi...
Aku pohon padaNya supaya Ferris terjaga keislamannya walau dimana jua dia berada.... 
Dan aku yakin, Ferris dapat merasakan kerinduan  yang terpaksa Elis tanggung terhadapnya selama ini.. kerana ikatan seorang anak dengan umminya tak akan terhapus walau berapa lama pun mereka terpisah jauh...

Elis must be missing this moment damn much!

0 comments:

Catat Ulasan