CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Jumaat, 20 Mei 2011

NASIHAT KUBUR

Aku adalah tempat yang paling GELAP maka terangilah aku dengan TAHAJUD

Aku adalah tempat yang paling SEMPIT maka luaskanlah aku dengan SILATURRAHIM

Aku adalah tempat yang paling SEPI maka ramaikanlah aku dengan perbanyakkan membacaALQURAN

Aku adalah tempatnya BINATANG-BINATANG YANG MENJIJIKKAN maka racunilah ia dengan amal SEDEKAH

Aku adalah tempat MUNKAR & NAKIR bertanya maka persiapkanlah jawapanmu dengan perbanyakkan mengucap kalimat 'LA ILAHA ILLALLAH'

~Dipetik dari post Ustaz Mahyuddin~


BERSEDIAKAH KITA??????????

0 comments:

Catat Ulasan