CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤

Khamis, 4 Oktober 2012

HANGUS SEMUANYA:(

Pagi-pagi lagi dah keluarkan semua yang perlu. Iye lah.. Kalau keluarkan lewat, lewat pulak nanti nak disiapkan...
Jam 10 pagi dah campak semua atas api...
Jam 12 tghari, tengok semuanya macam belum siap lagi.. Tapi aku matikan dahulu pembakaran itu...
Selepas Zohor, aku mulakan semula pembakaran itu... Tapi dengan kadar 50% sahaja. Dan aku pergi menjemput Addeen di sekolah. Dari sana, singgah Cahaya Mart & warung goreng pisang Kak Ros. Lepas tu singgah rumah K Sarimi untuk bincang pasal rewang pagi esok di SHAKS dan rewang pagi Sabtu di SHAKS dan juga di surau...
4.30 petang aku pulang ke rumah. Kemudian aku sidai baju yang masih berbaki didalam bakul. Selesai menyidai, baru aku masuk ke rumah dan mengingatkan Addeen supaya mandi sebelum solat bersama.
Dalam mencapai sana dan sini, hidung terbau sesuatu..

!!!!!!!!!!!!!! أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي

Hangit dah sup ekor yang Hubby Baby nak makan!!!!!!HUWAAARRRGGGHHHHHH!!!!!!
Periuk pun sudah hitam di kelilingnya!!
SOS! SOS! Ambil sejug kecil air dan masukkan dalam periuk! Mana tahu boleh diselamatkan sup ekor ni...
Allo! Nanti sup dia itam daaaa!!!
Hasilnya, semua halia, bawang besar & bawang putih menjadi pahit.....
Supnya pun pahit juga...
Sedihnya rasa...

Sup Ekor hangus ... sehanguskan cita-cita Hubby Baby ...
Sorry Laling... if you still want ur oxtail, we can ask Musang to cook for you, can ah???

Abang Musang baik masak sup ekor sesedap tau! 


0 comments:

Catat Ulasan