CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Jumaat, 29 Januari 2010

Aku ni bukanlah seorang penulis yang pandai menulis menggunakan bahasa yg cantik & tersusun..Aku ni pun bukanlah penyair yg pandai melagukan syair ( cikgu BM dulu selalu kata aku menyais cam lembu 'menabur'...bersepah aje!). Aku pun tak pandai nak berbahasa puitis cam Hb Baby aku tu (Al-maklumlah..dia tu sekampung dengan A Samad Said...) .
JAdinya...kalau korang baca post aku ni kejap cam M Nasir, kejap cam Kurt Cobain, kejap cM penyanyi hip hop.. sorry ye.. Tapi ni kan blog aku? Suka hati aku le nak type ape pun..Betul tak???
Aku ni, sejak skolah, ada bakat yang terpendam cam badak berendam tu.. Aku suka tulis sajak...Sajak dalam Bahasa Melayu pun ok..English poetry pun ok..Hehehehe...Yang tahu, Hb Baby aku tu aje sbb dia aje yang selalu aku kirimkan sajak-sajak yg tak semenggah tu...Nntlah, aku buat satu 'peti' utk sajak aje.. apa tu 'peti'? Alah...cam bab dalam buku tu le..Aku segregatekan..Senang sikit utk pembaca2 blog aku ni...
Ni ada pantun sikit..PAntun yang paling popular ..dulu, kini & selamanya....

Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan
Aku budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

0 comments:

Catat Ulasan