CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Rabu, 21 Disember 2011

Doa Agar Selalu Melakukan Kebaikan & Mendapat Motivasi daripadaNya


 ، اللهمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ ، وَتَرْكَ الْمُنْكَرَاتِ ، وَحُبَّ الْمَسَاكِينِ ، وَأَنْ تَغْفِرَ لِي وَتَرْحَمَنِي 

وَإِذَا أَرَدْتَ فِتْنَةً فِي قَوْمِي فَتَوَفَّنِي إِلَيْكَ وَأَنَا غَيْرُ مَفْتُونٍ ، اللهمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ حُبَّكَ ، وَحُبَّ مَنْ يُحِبُّكَ

وَحُبًّا يُبَلِّغُنِي حُبَّكَ


Ya Allah, aku memohon kepadaMu agar terdorong sentiasa melakukan ketaatan,

 meninggalkan perkara munkar, mencintai orang2 miskin, dan agar Engkau mengampunkan 

aku dan mengasihaniku.Aku mohon kepadaMu jika Engkau ingin mengenakan sesuatu

 musibah, maka matikan aku dalam keadaan selamat dari malapetaka itu.Ya Allah ! Aku 

mohon kepadaMu rasa cinta padaMu, cinta pada sesiapa yg menyintaiMu dan cinta yg 

menyampaikan aku kepada cintaMu. 

( riwayat al-Hakim no 1932,al-mu’jam al-Kabir no 216 )


0 comments:

Catat Ulasan