CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¤❤¤Oº°‘¨☜❤☞¤Lean on to each other ' '' '' ''❤ '' '' '' '' Keep holding on to each other¤☜❤☞¨‘°ºO¤❤¤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Isnin, 5 April 2010

EYE-TO-EYE ANNIVERSARY

 ♪♫•*¨*•.¸❤¸.•*¨*•♫♪Mungkin org kata melampau sangat tapi  1hb April, 1988, jam 3.30 pm, itulah pertama kali aku bertentang mata dengan lelaki itu.. Sepasang mata yg begitu romantis, bulu matanya panjang & melentik.. Aku suka tengok tapi cam jual mahal le plak..tengok tapi cover line..(╯▽╰) 


 
 Alhamdullillah....Dia seorang yg sangat mulia hatinya.. terlalu optimis & dia tahu apa yang dia lakukan & apa yg dia mahu...Dia banyak mengajar aku erti kehidupan. & dia ajar aku bagaimana untuk menyayangi insan lain.. Dia memberikan aku 4 makhluk yg istimewa & dia banyak membantu aku dalam mendidik & membesarkan keempat2 makhluk istimewa ini..

Dia sanggup lakukan apa sahaja untuk terus bersama dalam kehidupan yang sementara ini.. Dia sanggup lepaskan segalanya demi aku & makhluk2 istimewa yg dianugerahkan Allah ini.. Aku sangkakan aku lebih menyayangi & lebih mencintainya.. Aku sangkakan aku yg telah banyak berkorban segalanya demi sebuah pelayaran.. TApi segala apa yg telah kami lalui selama 22 tahun ini membuktikan dia yg lebih berkorban jiwa & raga demi ROZMY

Suamiku, kaulah segalanya buat aku..Terima kasih atas segala yg telah kau berikan & cuba berikan selama ini.. Maafkan aku dia atas segala kekurangan diri ini. Love u so damn much!

~o(❤‿❤)~o

0 comments:

Catat Ulasan